Otwarcie sezonu porankowego

Wtorek, 9 kwietnia 2013 · dodano: 09.04.2013 | Komentarze 7

Pobudka o 5.30, trochę marudzenia, ale myśl, że nie ma opcji na jazdę kiedy indziej mocno pomaga przezwyciężyć nastawienie. Pozostała decyzja o wyborze roweru i zdecydowałem że będzie to KTM. Trochę czasu straciłem na podniesienie siodełka, dopompowanie opon. Ale po chwili już byłem na znanym asfalcie. Pierwsze kilometry były takie sobie, ale rękawiczki, Bike Gore, które kupiłem we Włoszech zasługują na pochwałę. Bardzo dobrze się w nich jeździ, a na dodatek fantastycznie utrzymują ciepło chociaż nie są grube. Same pozytywy. Ale wracając do jazdy. W pierwszych 15 minutach to trochę musiałem podpomować koła, ustawić siodło itd bo nadal było nie tak. Potem już jechałem swoim tempem.

Decyzja o wyborze mtb była trafiona w 10tkę, bo po zimie moja trasa jest popękana, zryta i w dodatku są jakieś roboty drogowe. Chyba będę musiał znaleźć jakąś nową. Frajda z jazdy większa im dłużej jechałem, czyli sezon trzeba uznać za otwarty i pierwszy przejazd za udany.

Niewe
| 21:34 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj Przynajmniej nie ma much i komarów. Szukaj pozytywów :)
mtbxc
| 21:28 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj Ja już wcale się nie dziwię, czekam na cieplejszą wiosnę.
| 21:26 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj Właśnie przestałem się dziwić :D
mtbxc
| 21:23 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj I ty się dziwisz, że nic nie wpisuje. Sprawa jest prosta. Mi jest wstyd :)
| 21:21 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj Ale słabo :P
| 21:17 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj A proszę bardzo: 123min / 53km :D
Niewe
| 20:14 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj Z biegówek kilometry wstawiasz, z trenażera wstawiasz, a z prawdziwej jazdy już nie?
Niezły z ciebie nonkonformista :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yzyci