• Sprzęt Poison Cyanit

Rankowowo

Wtorek, 4 września 2012 · dodano: 04.09.2012 | Komentarze 2

Porankowe treningi są super, tym bardziej, że jak się dobrze człowiek przyłoży, to wszystko na niego rano czeka.

porankowo © mtbxc

A jak się już wyjedzie i ochroniarz już z czystej uprzejmości otworzy nam bramę wyjazdowo-wjazdową, to poranek może całkiem się przyjemnie rozpocząć. Co prawda u mnie kilkanaście minut trwa dojazd do baaaardzo spokojnej drogi wioskami, ale kiedy za oknem ciemno, to inni śpią, kiedy ty trenujesz heheheheh. Właśnie.
A fajnie było, księżyc wysoko bo jeszcze jest przecież taka noc noc.

I jak jechałem to było zimno, oj było. Po drodze pojawił się inny kolarz, a jeszcze inny o tej porze nieziemskiej to wracał z treningu. Temu to musiało być zimno dopiero. Na całe szczęście magiczna godzina 7ma wybiła i zrobiło się słonecznie. O właśnie tak. [ a jak to się dowiemy jutro jak Bajkstat pozwoli na więcej foci]

No i pod koniec śmignąłem obok lądującego helikoptera w Konstancinie. I jakem wracał już do doma, to mijali mnie ci co wypadli na trening poranny i widzieli jak ubrany w ciepłe buty, kurtke, długie spodnie mijałem pewnie zdziwionych, że tak jakoś na długo przyodziany.