• Sprzęt Spec

Legion Legion Legionowo

Niedziela, 13 maja 2012 · dodano: 14.05.2012 | Komentarze 0

No i już mamy po Legionowie. Dużo by opowiadać, bo dużo się działo. Początek poszedł mi bardzo dobrze. O dziwo trzymałem się czuba 2 sektora i trzymałem się czołowej stawki. Przez pierwsze kilometry to średnia 27km/h. Dalej niestety wywrotka gościa przede mną spowodowała, że grupa ludzi mi zwiała a średnia spadła do 25km/h. Strasznie dużo ludzi miało awarie, jakieś problemy. Ładowali się w krzaki, wypadali z zakrętów, wywalali na piachu, na prostej. Jakaś masakra była, a przecież to jeden z prostszych maratonów w cyklu.

U mnie było w miarę ok, ale na jednym z piaskowych podjazdów zerwałem nowiutki łańcuch nie śmigany. Orientacja co się dzieje i wymiana trwała niestety 7 minut, no i wagony ludzi za mną przejechały.

Potem okazało się, że mam tylko środkową tarczę i na kasecie łańcuch tańczy kankana. Ludzi stopniowo omijałem szybko, tym bardziej, że chyba dojechał mnie 6 sektor. Część chciała zostać na kole, ale nie dali rady. Nie miałem nic do stracenia i ogień do mety. Przegrałem finisz z chłopakiem z jakiegoś teamu już na asfalcie, ale nie miałem blatu więc nie było trudno. Dziwny maraton, 13tkowy, dużo awarii, przebitych opon, wypadków.