• Sprzęt Spec

Na luzaku

Sobota, 8 października 2011 · dodano: 08.10.2011 | Komentarze 4

W końcu sobie kręcę na zupełnym luzie. Jadę, bo tak mi się chce i sobie robię co mi się podoba. To chyba najfajniejsza forma śmigania. Od razu mam ochotę pojechać w góry, poznawać szlaki, śmigać szybkim singlem. No, ale to już chyba trzeba będzie podziałać w nowym sezonie, bo ten się już zakręcił i zamknął. No właśnie!

A ten sezon był bardzo ciekawy. Zupełnie inny niż ten poprzedni. Było sporo ciekawostek, a najfaniejsze w tym roku to dwie rzeczy. Po pierwsze dla mnie bardzo ważna nagroda, bo pierwsza na maratonach. Trzecie miejsce za generalkę w klasyfikacji marketingu i reklamy. A wygląda właśnie tak:

Nagroda 2011 © mtbxc

Trzeba było się najeździć, ale warto było. Oj warto.

A jeśli chodzi o inną fajną rzecz to koszulka finishera 2011 jest tym, co cieszy mnie nie mniej niż sama nagroda. Taka fajna, że aż nadaje się na fotkę:

No i poza wszystkimi innymi rzeczami to ten sezon był bardzo udany towarzysko. Cała ekipa wielkiej trójcy: Che, Niewe, Goro i inni jak Obcy17 i Szwagrun Gora to ludziska, których za każdym razem wypatruje na Mazovii, bo tworzą niesamowity klimat tej imprezy i całego kręcenia na dwóch kółkach.