• Sprzęt Spec

Epicki Epilog Mazovii 2011

Poniedziałek, 3 października 2011 · dodano: 03.10.2011 | Komentarze 8

Z całego epilogu zapamiętam jak mnie Che objechała 2-3 razy. Ja byłem prawie niewidoczny w tym wyścigu, co widać na zdjęciach, chociaż miejsce nie takie złe:)

Fajnie, że się spotkaliśmy z Niewe, Goro, Obcy17 i innymi śmigaczami po Kampinosie.

Znajdz mnie © mtbxc

Goro mnie ładnie opykał na 2 minuty. Ten gość na nogę w tym sezonie zacną:)

Ukryty smok © mtbxc

Errata: Jednak ktoś mnie ładnie uwiecznił na fotkach

Łomianki © mtbxc

Nawet się przez moment kręciło - O!

Epilog 2011 © mtbxc

I jak z górki jade..

Mazovia 2011 © mtbxc

A od teraz śmiganie for fun. Będzie znowu wzorzyście.

mtbxc
| 09:13 środa, 5 października 2011 | linkuj E tam. Walka to walka. Gybym nie pomógł pewnie byś mnie dojechał w ten dzień za chwil parę.
Goro
| 08:42 środa, 5 października 2011 | linkuj Sto lat również z mojej skromnej strony ;)
2 minuty, ale Ty byłeś dobrym samarytaninem i pomogłeś w potrzebie potrzebującemu ;)
Niewe
| 08:38 środa, 5 października 2011 | linkuj Jak podlinkujesz ksywki to nie będzie taki ciulowy na maksa ;)
Wszystkiego najdłuższego!
mtbxc
| 08:24 środa, 5 października 2011 | linkuj O Panie! Szkoda, że życzenia pod tak ciulowym wpisem:)
Niewe
| 16:46 wtorek, 4 października 2011 | linkuj A co to nam się postarzał dzisiaj Paweł?
CheEvara
| 15:38 wtorek, 4 października 2011 | linkuj No to najs;)
A tymczasem - STOOOOOO LAT, STOOOOO LAT! Niech Ci się kręci koło i niech będzie więcej takich ustawek jak w Toruniu i jak w Łomiankach! Życząc, rzekłam ja:)
mtbxc
| 15:45 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Oj tak. Widzieć Cię w akcji Che rozpruwacza terenu to miodzio.
CheEvara
| 14:23 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj No przez wrodzoną skromność nie jestem w stanie zaprzeczyć temu, co napisałeś. Objechałam, zrobiłam Wam, chłopaki dwa razy pociąg i będę niosła tę pieśń przez morza, przestworza, poranne zorza i poroża!:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa niobl