• Sprzęt Spec

Bleeeeee, a miało być tak pięknie w Skarżysku Kamiennej.

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 2

Jak sobie człowiek zaplanuje to pewnie mu nie wyjdzie. Tak sobie ładnie planowałem pojeździć w Skarżysku Kamiennej. Trasa wymagająca, ciekawa, w końcu ładnie dopasowana. Ale nic z tego nie wyszło.

Po 10km od startu, złapała mnie taka kolka że nie mogłem kręcić nogami. Po 20 km, wiedziałem, że albo się wycofam, albo po prostu stanę i odpocznę, może przejdzie. Jednak nic nie zapowiadało, że tak będzie. Jak już minęli mnie wszyscy, to zdecydowałem, że dalsza walka nie ma sensu na dłuższym dystansie i skręciłem na dystans Fit. W sumie dobrze, bo nie wiem, czy ujechałbym te 58km. Nie jest to dużo, ale na ten dzień, to było zdecydowanie za dużo jak na mnie. Najgorsze, że radocha z jazdy gdzieś uciekła, bo to żadna przyjemność skrócić maraton. Szkoda, bo zupełnie inaczej to sobie wyobrażałem.

Ostatecznie na dystansie FIT pojawiłem się na miejscu:
48 OPEN | 213 | +12min
15 M3 | 56 | +10min

Pewnie jakbym od początku atakował FIT, to wynik byłby jeszcze lepszy, ale nie na to się nastawiałem. Swoją drogą ten FIT uratował mi tyłek.

Kategoria Rowery

mtbxc
| 09:28 poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | linkuj No nie zaszalałem. Właściwie to nie pamiętam za wiele z tej trasy. Myślałem tylko, żeby dojechać. Średnia taka wyszła bo podali, że ten Fit ma 40km, nie wiem czy tyle miał. Garmin pokazywał mi 39km. Na stronie podają, że było 34, więc to byłoby mocno zawyżone. Może to zmienią potem. Jak będzie ostatecznie wiadomo, to wprowadzę zmianę tutaj. Teraz chyba muszę odpocząć i przeanalizować co mogło mi zaszkodzić, że tak mnie skręciło.
Niewe
| 09:23 poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | linkuj No to nie zaszalałeś.
Z drugiej strony średnia zacna, jak na jazdę ze skręconymi kichami.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ntrum