A miało być spokojnie

Niedziela, 5 czerwca 2011 · dodano: 05.06.2011 | Komentarze 3

Umówiłem się z Arkiem na wspólną jazdę. W planie była przejażdżka zaplanowana na 4 godziny w tempie oddechowym. Wyruszyliśmy z Otwocka w kierunku Stoczka Łukowskiego. Zupełnie nie wiedziałem, czego się spodziewać, ale po pierwszej godzinie trzymaliśmy równe tempo 35km/h, a po dwóch jak już dojechaliśmy do punktu na 10min przerwy w Stoczku, okazało się, ze mamy 62km za nami. Arek dyktował tempo, ja trzymałem się nim, raz po raz wychodząc pod wiatr. Ponieważ szło nam bardzo dobrze, dodaliśmy nieco do pieca i tempo wzrosło do 40km/h. Na ostatnich 10km jechaliśmy na sukces w postaci pobicie rekordu z przejazdu trasy. No i się udało. Do punktu startu 130km przejechaliśmy w 3 godziny 55 min. Wygląda na to, że jazda z czołowymi ścigaczami jest o niebo lepsza. Przy okazji dowiedziałem się, że na tej trasie trenuje Radek Rękawek jeżdżąc pełną mocą za samochodem jego ojca. To musi być jaka kosmiczna akcja. Fajnie byłoby to kiedyś zobaczyć.

Kategoria Trening

mtbxc
| 14:38 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj No coś w tym stylu. A na serio, to umawiasz się z mocnym zawodnikiem. On mówi, że sobie pokręcicie, a potem wywala taki młynek, że asfalt płonie, krowy uciekają, a Tiry tańczą jak im zagrasz. Nie wiem jak to możliwe, ale w takim tempie jechaliśmy w niedziele. Właściwie to skutek mocnego tempa jakie Arek trzymał, a ja po prostu razem z nim i w większości w pościgu za nim. Szosa oczywiście, którą przez nieuwagę nie zamieściłem na BB, gdyż nie mam jej pięknych zdjęć, a badziewnych nie chce zamieszczać.
CheEvara
| 08:46 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Aaaa, OK, już kumam:
:D:D:D
CheEvara
| 08:44 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Jak to zrobiłeś na rowerze zwanym "BRAK"? :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwyga