• Sprzęt Foot

Godzina pełna głębi nocy

Czwartek, 22 listopada 2012 · dodano: 23.11.2012 | Komentarze 0

Od kilku dni biegam bez muzyki. To zupełnie nowe doświadczenie, tym bardziej, że poznaje się prawdziwe reakcje organizmu i można zamiast w stukot bębnów wsłuchać, się w tempo oddechu. Bo jak się okazuje jest to bardzo indywidualna sprawa. Zwłaszcza jak biega się późnym wieczorem.

Początek poleciałem bardzo spokojnie w tempie 6:30 z którego zrobiło się de facto 6:00 bez problemu i kontroli. Takie 3km rozpaliły piec i zgodnie z planem miałem do tego pieca dorzucić.

Pierszy skok w sprincie na 500m pokazał, że ból to nie jest ostatni. Tempo fajne, bo poniżej 4:00, ale to i tak było nic w tym co miało zaraz się pojawić. Schłodzenie 7:00 przez 1km było bardzo potrzebne

Kolejny z pięciu zaplanowanych sprintów, był równie męczący co pierwszy, z lekkim przełamaniem na pozytyw pod koniec. Błędem było patrzenie na tempo z garmina.

Nauczony doświadczeniem przestałem patrzeć na cyferblat i dawałem ognia. Sprint wyszedł lepiej moim zdaniem. A po nim juz sensowna przerwa.

Do piątej powtórki było już lepiej, ostatnią specjalnie przeciągnąłem dłużej bo biegło mi się zacnie.

Szkoda, że bikestats.pl nie jest blogiem treningowym ogólnie, bo w jednym miejscu lepiej byłoby opisywać treningi.

A w sobotę bieganie po lesie. A może w niedziele?