NDM = DNF

Niedziela, 7 października 2012 · dodano: 08.10.2012 | Komentarze 4

Cóż. Bywa i tak, że im dłużej się jeździ to pojawiają się takie sytuacje, że odechciewa się czegokolwiek. Tak właśnie było w Nowym Dworze Mazowieckim. Ten kto się nie zgubił, ten kto znalazł trasę, ten kto sam odnalazł jak jechać dalej zasługuje na medal. A my. No cóż. Lipa. Po 32km, dla mnie i około 70 innych osób ten maraton stał się najpierw jazdą na orientację, a potem pociesznie wraz z dalszymi sektorami stworzyliśmy "masę krytyczną". Szkoda. Miała być walka, a była szopka.

mtbxc
| 08:05 wtorek, 9 października 2012 | linkuj Niewe. Przekonałeś mnie w pełni do oceny tego badziewia. Szczerze to żałowałem, że pojechałem. Człowiek by sobie poleżał w domu. Popatrzył w telewizor...Na całe szczęście jest jeszcze ŚLR, PB itd. :)
Niewe
| 08:03 wtorek, 9 października 2012 | linkuj Ale tak właśnie ma być :) To amatorsko-rodzinny cykl i osoby towarzyszące muszą dostać karuzelę, watę itp :)
mtbxc
| 07:46 wtorek, 9 października 2012 | linkuj No cóż. Po kurewskiej Rawie, gdzie sobie dołożylismy 2km i tym zabawnym NDM, nie ma innej oceny tego cyklu. Za chwile na maratonie będzie karuzela, wata cukrowa, zabawki straganowe itd. Wszystko, żeby zadowolić "bywaczy" maratonów. Szacun dla tych co znaleźli trasę i jeszcze wywalczyli podium. Mnie osobiście szlag trafił.
Niewe
| 06:57 wtorek, 9 października 2012 | linkuj Mazovia generalnie jest szopką i traktowanie tego na poważnie nie ma sensu :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wskie