• Sprzęt Spec

Otwock - miasto zimy wiosny gradu opadu, zminicy i męczycy

Niedziela, 1 kwietnia 2012 · dodano: 04.04.2012 | Komentarze 0

Pierwsze w tym sezonie ściganie w Mazovii. Jak wstałem rano to wiedziałem, że jest pogodowa lipa. Bosze jak ja nie znoszę zimna, chłodu itd. Ale generalnie miałem bardzo dużą chęć pośmigać, trenować, zmagać się i walczyć. Więc jednak pojechałem do Otwocka celem startu.

Na miejscu okazuje się, że pogoda zrobiła sobie małe żarty i nas zwyczajnie wygwizdała na wszystkie strony. Od stóp do głów i na boki. Problem miałem niezły bo jakoś się jeszcze dobrze nie zorganizowałem na zawody a poza tym ubrałem się za grubo. Zdecydowanie.

O samym maratonie to specjalnie nie ma co pisać. Po starcie średnia pierwszych kilometrów była 33 na godzinę, po kolejnych 10ciu średnia z garmina pokazuje 35kilo na godzinę. Czyli tempo zacnie szybkie jak zawsze. Wnioski dla siebie odpowiednie wyciągnę i odpowiednio to wszystko przemyślę z kim trzeba.

Dalej jazda była jakaś niemrawa, to znaczy niby ok, ale w sumie niby nie ok. Jakoś za dużo osób mnie mijało, mi było za gorąco, no jakaś lipa. Na dodatek miałem takie rękawiczki, że jak jedną zdjąłem, żeby wciągnąć żel to potem się okazało, że założyć już nie mam jak. I jechałem bez rękawiczki. Więc jak cudnie spadł śnieg, pojawiła się zawierucha, to dopiero na mecie poczułem, że prawa ręka nie chce się właściwie otworzyć, a stopy mam drewniane i nieczułe na zmiany podłoża.

W takim lekko dygającym stanie wsiadłem do samochodu i próbowałem się rozgrzać. Nie było to łatwe, ale jakoś mi się udało i zwiałem do domu.

Ściganie rozpoczęte, teraz czekam tylko na lepszą pogodę. Może padać, może być błoto, może wiać, ale nie kurna śnieg z zawieruchą. Oj nie :D